
- Czy można złożyć zamówienie bez konieczności zakładania konta?
TAK, zamówienie można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta. Zostanie ono standardowo zrealizowane, zostaniesz jedynie poproszony o wypełnienie danych koniecznych do realizacji wysyłki. Zachęcamy jednak do założenia konta. Dzięki temu będziesz mógł korzystać z wielu udogodnień, takich jak przeglądanie historii zakupów czy prowadzenie książki adresowej. Dodatkowo dla zarejestrowanych klientów dostępne są specjalne akcje promocyjne.
- Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji otrzymam potwierdzenie drogą mailową?
TAK, nie ma znaczenia czy założyłeś konto, czy dokonałeś "szybkiego" zakupu bez rejestracji - zawsze otrzymasz podsumowanie zamówienia, wraz ze szczegółami, na adres e-mail, podany podczas składania zamówienia.
- Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?
Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Tak naprawdę to indywidualna kwestia każdego spedytora, ale zazwyczaj kurier dzwoni do adresata w dniu dostawy (zazwyczaj z samego rana), w celu potwierdzenia możliwości odbioru przesyłki.
- Gdzie mogę uzyskać informacje o lokalizacji wysłanej do mnie przesyłki ?
W momencie przekazania przesyłki firmie kurierskiej InPost, DPD lub Poczcie Polskiej, otrzymasz od nas informację drogą elektroniczną z numerem listu przewozowego. W zależności od sposobu dostawy który wybrałeś, informacje znajdziesz:
a) wpisując numer paczki, podany w wiadomości e-mail na stronie InPost //inpost.pl/sledzenie-przesylek
b) wpisując numer przewozowy, podany w wiadomości e-mail na stronie DPD //tracktrace.dpd.com.pl/findParcel
c) wpisując numer przewozowy, podany w wiadomości e-mail na stronie Poczty Polskiej //sledzenie.poczta-polska.pl/
Niezależnie od tego jaki sposób dostawy wybrałeś o każdej porze możesz sprawdzać, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka. Pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
- Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie było mnie w domu. Co mam zrobić?
Kurier powinien jeszcze dwa razy ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana przez spedytora. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy. Jeśli kurier próbował dostarczyć przesyłkę kilkakrotnie i nie zastał Cię w domu, koniecznie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta - wyjaśnimy sytuację.
- Czy mogę dokonać zwrotu zakupionych produktów?
TAK Masz prawo odesłać zamówiony produkt bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy jest możliwy, jeśli towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracane towary muszą być kompletne. Zwracany towar należy odesłać na adres: Magazyn IBE, ul.gen. Ryszarda Kuklińskiego 14,08-110 Siedlce.